23 decembrie, 2010

cE SUFLET AI


Ce me-ai facut de ma gindesc numai la tine???
Stii care a fost gresela mea??
...Ca te-am iubit prea mult
Ce suflet iubire....
ce suflet ai tu in tine?
De ce juri iubire,fara sa tii la mine...spune-mi
Te joci cu mintea mea si cu sufletul meu
Te bucuri cind vezi ca penrtu tine pling
Asta s-o crezi tu ca ai sa-mi rupi sufletul
Joaca-te cu viata ta
Nu cu viata altcuiva
Citesc pe chipul tau ca vreai sa-mi faci rau
Acum pleci dar nu stii ce pierzi..ai sa vezi..
Nu vreau dragostea cu sila
Vreau sa stai linga mine din iubire
Asa patesc mereu si sufar numai eu
Ploua peste fata mea cu lacrimi de dor din cauza ta
Astazi mam convins .iubirea ta a fost un vis
Cu ce am gresit in fata ta de ma chinui asa?
Cu ce am gresit.... fa-ma sa inteleg?
Cu ce sunt eu vinovata?
Nustiu daca imi meriti iubirea..
Me-ai adus mereu dezamagirea
Mai mintit fara sa vreai
Te-am ertat ca te-am crezut
Te-am erat c anu mai aveam ce sa mai pierd
Si mi-e frica tare ca din nou ai sa ma pacalesti ..
iar asta doare
Caci nu vreau sa repet greseala care m-a facut sa pling
Iarta-ma ca te-am iubit...nu am stiut ca e un pacat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu