23 decembrie, 2010


o melodiea ce-a rascolit un pic amintirile mele si a Catiusei ne-a dus prin anul 20088 ce senzatie
ribd cu rind ne-am aminti cite cun cuvint vers si am gasito din nou a fost placut sa o auzim..








Daniela: Plang ca te-am pierdut din vina mea
Plang ca m-ai vazut cu altcineva
Trista si pustie imi este inima
Eu as da orice sa ma poti ierta

Liviu: Plang ca te-am pierdut din vina mea
Plang ca m-ai vazut cu altcineva
Trista si pustie imi este inima
Eu as da orice sa ma poti ierta

Daniela & Liviu (Refren) x 2: Noaptea cand m-opresc din plans
Pe sub unghii ma ascunzi
Dar nu pot sa spun ceva
Vreau s-aud doar vocea ta
Daniela: Plang si soarta n-o mai pot schimba
Plang si-mi amintesc privirea ta
Cu lacrimi in ochi te rugai la cer
Daca te iubesc sa nu te insel

Liviu: Plang si soarta n-o mai pot schimba
Plang si-mi amintesc privirea ta
Cu lacrimi in ochi te rugai la cer
Daca te iubesc sa nu te insel

Refren x 4:....

Daniela: Plang ca te-am pierdut din vina mea
Plang ca m-ai vazut cu altcineva

Liviu:Trista si pustie imi este inima
Eu as da orice sa ma poti ïerta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu