14 decembrie, 2010

raspunsul baladei

te-am crezut mereu,dar niciodata nu crede-am ca o sa fie asa,stii me-am dat seama ca esti inresponsabil pentru faptele care le faci,
si pedeasupra mai si minti..
Nu mam asteptat de la tine asta,dar in fine...
tot ce ai scris mereu e o adevarata minciuna
nu mia iubit niciodata
si mai facut sa sufar cum nu a mai facuto nimeni in viata mea
nu meriti nici o lacrima de-a mea.dar eu le vars
mi-e indiferent ce crezi despre mine acum
dar stiu ca doar te-ai batut joc de mine,te-ai folosit in tot sensul cuvintului
am vrut sa te fac fericit.tu mai ranit.
am vrut sa fiu cu tine mereu ,tu mai dat la o parte ca un obiect deja folosit....................
mai lasat in cel mai greu moment din viata mea,
dar pentru tine nu te intereseaza! tie sa-ti fie bine
Te-am iubit dar se pare ca iubirea mea nu are valoare in fata ta..
acum regret si faptul ca te-am cunoscut..
ma ginde-am ca esti mai responsabil si iti dai seama ce faci..dar am gresit tot in provinta ta
nu esti cel care te dai a fi..
imi pare rau ca esti asa
nu o sa-ti aduca multa fericire comportamentul tau..
vreau sa stii ca nu-mi pasa de tine (absolut)..me-a parut bine sa te cunosc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu