14 decembrie, 2010

balada

-Daca ai un cert nebun de cearta nu trebue sa o faci cu mine
sau daca o faci cu mine..... sau daca ai nervi poti sa fii nervoasa pe mine ,numai tu sa te simti bine..
nu te-am mintit niciodata in legatura cu ceea ce simt eu pentru tine
si nu vreau sa suferi din cauza mea...
cind nu o sa mai vreai sa mai fim impreuna,trebue doar sa-mi spui..
dar nu trebue sa fii nervoasa pe mine
este mai greu pentru mine acum ca nu pot sa fiu linga tine dar asta este ..
cu timpul se va rezolva toate..
si o sa fim impreuna
crezi ca daca nu te iubeam enorm de mult mai te ceream de sotie..??????
asta nu este un joc pentru mine...
nu este o aventura de o zi..
esti viata meaa si pentru tine fac orce este posibil..
am promis ca o sa fie o nunta ca-n povesti..??? asa o sa fie
fac totul pentru ca tu sa fii fericita si sa iti indeplinesc toate dorintele....
dar urasc cel mai mult ca cineva sa ma acuze de ceva ce nu am facut sau nu voi face
Tine ,tine minte doar atit te iubesc si te voi iubi toata viata....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu