24 iunie, 2011

Hai sa uitam ,


Uita, lasa singuratatea, mai mult nu  suna,uita-ma  pe mine si pur si simplu pleaca
.Pleaca promitindumi sa nu  te visez noptile,intelege eu nu pot  trai din promisiuni, noi ne-am perdut in multine nu am  adunat sentimente,si nu ne sunat chia cind ne era trist, noi suntem ca apa shi focul,cerul si pamintul,noi nema invinrtin in ritm de dans perdindune pe noi insushine.
Uita de toate apusurile,uita de toate rasariturile.
 Tot ce pretuieam noi am perdut cindva,noi am calcat asa si am oboist sa mai cred  in povestea asta,serioalul sa terminat ,finalul ultimei serii.
Nu e nevoe de vorbe-n plus, sa gindesti déjà e prea tirziu.tt cea fost intre noi totul nu a fost serios..
Totul cea fost intre noi poti sa iti eai tie sit e rog hai fara fraza despre prieteni.
Uitami fata, numarul de telefon, uitama pe mine si adresa locuintei mele.
Uita ceea ce-a fost intre noi,eu mai muly nici o data nu o sa te mai numest Iubitul.
Mie imi spuneau toti de ce imi trebueasti tu asa.de ce te ert de ce mofturile  ti le permit,dar eu nu ascultam ,defapt mai bine trebuea.
Tu mai tradat, chiar despre iubire imi jurai,acum uitama dute, nu te mai intoarce, nu provoca certuri si nu iti cere scuze.prea tirziu sitimpul nu se mai intoarce.
Eu te-am uitat si  tu acum uita-ma.
Shi sti mie fara tine me-a devenit mult mai usor,nimeni nu o sa deranjede daca desenez noaptea,tu ai crezut ca prezenta ta va schimba ceva in mine,nu nu ai schimbat la fel cu nu ma schimbat timpul,chiar defapt invers ,parca ma dezlegat mainele,crede-na sufara tine sigur nu o sa mor de plictiseala,si inceteaza sa ma suni si earashi sa imi ma rogi  sa es la intilnire.
La numarul tau niciodata nu o sa mai raspund.
Zimbet si privire, mimici si flori,eu vreau sa iti fiu alaturi dart u nu intelegi,crede-am noi nu putem sa conducem soarta,eu nici o data nu o sa fiu cu tine,un pas mic in stinga si eu nu mai sunt,te uiti in departare , te uiti in urma mea,eu o sa plec da lacrimile cu shiroaile,noi nici o data nu o sa fim impreuna./..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu