27 martie, 2011

poeziile propri


Sentiment
Un sentiment de jale
Pe-o frunza ruginie,
Un animal ce plinge
Langa o casa pustie.
Umbrele de prin  prejur,
Ne-aduc  doar durere
Si-o lacrima ce fringe,
A inimii putere.
Anii ce-au trecut,
Si inca cum vor trece.
Ani ce-au durut ,
Cu suferinta rece
De ce nu e din nou,
O dulce, acea iubire
Ce iarasi a trecut,
O lume de amagire.
O secunda de amurtire
Ce nu e de redat.
De ce?
De ce e greu sa spui ca te iubesc?
De ce la urma tot eu ma ranesc.
De ce si inima ma doare
De ce si dragostea  dispare.
De ce? Si asta e o intrebare.
De ce si-un fluture suspina
Atunci cind dragostea e fina
Si aripile i-se desfac,
Dar e o intrebare, ce sa fac?
Si fiecare cu a sa culoare,
In ea ascunde o intrebare.
Si de-ai plinge de-ai vrea
Lacrima se va usca
Si cu durere va cadea,
Pe floarea dragostei
A mea si a ta.
Un strop de sange, lacrima, durere
Tinindu-se de maini a aparut o stea
A luminnat o cale. Era viata sa.
Era magie de minut,
Iubire adevarata si-un sarut.
In lume multe se intimpla
E de ajuns o maina sa intinzi.
Viata ti-e scrisa-n palma,
Trebue doar sa o cuprinzi.
Si lacrima de sange iti curge
Pe obrazul ostenit,
Priveste-n jur viata-i frumoasa!
Si ai venit unde-ai dorit.
Chiar  de visezi tu fericire
Tristetea tot ocupa loc,
Iubirea, lacrima, amagirea,
Mereu formeaza primul strop.
Panica te va cuprinde
De durere vei pieri,
Ca iubirea, viata adevarata
Tu na-i stiut a pretui.
Plastilina
„confuza, abstracta intr-un oras de plastilina”
Hmmm, provoc durere
Si-un extaz profund
Cind culori amestec
Cu-al meu fin parfum
Mainele n-calcite,
de ea mi s-au lipit
vreau  doar sa-nteleg unde am gresit.
Intind mana iar
Ma stradui sa-l domin
Lumea asta-i stranie
Dar totusi, am sa te-nving!
Tipete de durere
Tzip, lacrimi… lovitura!
Durere momentana.
Rana pe inima, durere in suflet,
Om crud, viata ucide din mine
Prin lama-arma ce-a cruda
Dispari! Umilinta ea din mine  citeste,
Scinciob, lacrimi, vintul rece
Tu moarte nu mai vii, si timpul trece.
Incerc sa tip mai tare,
Dar vocea mi se rupe
Inima inghiata
Pe ultimul fir de vita…
Rupturi
I  s-a facut  mila de mine
de aceea  ma crescut”
zilele au devenit un dezastru
lacrimile ma invadeaza
aud doar cearta mamei,
ma irita, cuvinte alarmante
intiparindu-se in mine.
singura… durere in suflet
i-mi place doar noaptea,
doar ea ma alina
tind dusa de vise.
Ca totul va fi bine!
dar nu! nu e un vis
e un imens cosmar,
e viata mea, ca un calvar..
Hmm… In zadar!
incepe o noua zi
si sper la mai mult
dar  oare el va fi?
Tu!!!
Ma doare in adincul sufletului,
Lacrimile ma inving
Am crezut in tine
Dar tu m-ai ranit.
E prea multa lume
Ca sa pot sa pling
Da! Mai rezist
Fug, ma ascund in ABIS.
Toate aceste zile
La tine am visat.
Din pacate visele
Tu le-ai spulberat
Insa  totusi nu esti vinovat.
Multumesc de toate. Scuze…
Si de ce-ai plecat?
Ramasite
Inocenta fuge pe drum
Fetita moare din mine
Sunt departe acum.
Incerc sa ma uit inapoi
Dar ceata ma inunda.
Sangele incert, incepe sa-mi curga.
Nu mai simt caldura
In ghiata ma transform,
Acum voi fi departe
In amarnicul meu somn.
Nu-mi atingeti trupul.
Incet ma risipesc
Adio! Cu ochi tandri va privesc.
Ai suferit si vei suferi
Inainte de-a te duce
Uite in spate
Cu moartea nu te joci!
Lama este rece
Tu vei suferi,
Pina la urma trupul
Nu-l vei mai simti.
In jurul tau doar lacrimi vor cadea
Daca la virsta asta, din viata  de vei pleca
Lumina, dragoste si fericire
Din tine atunci vor evada.
Doar ura si umilinta
Tu vei costa…
R.A.D.U. (Raiul Aduce Dulcele Uitari)
Trec prin fata mea amintiri frumoase.
Cand ne-am cunoscut, zimbete haioase.
M-ai luat de mana si m-ai sarutat
Si acum-s uimita, gestul ma frapat!
Prima zi la tine, cind eu am intrat
Mi-ai dat papuci albi, ce mau amuzat.
Dragoste-ai lumina, cind stii sa iubesti
Drumul fericiri, doar tu til croesti
Nu astepta iubire, din ochii indiferenti
Pentru tine viata, nu-i doar patru pereti
Usa se deschide, mergi unde vrei
Lasa tot in urma, fericirea nu-i doar in rai.
Inger Trist
Un copil pe drum mergea
Singur, trist, el tot mergea
Si pe strada ce  era
Cu alt inger se  intalnea
Ingerul era ranit!
Alungat, batjocorit
Copilul  linga el
S-a asezat, la intrebat.
- Cei cu tine? Ce s-a intamplat?
Ingerul insa tacea
Lacrima-i tot cadea
Si-n mana dreapta avea
Inima lui mama sa
Acel copil nedumerit
Sa speriat, dar nu a fugit
Ancepand sa cante incet
Cintec mie, dar cu respect
Si copilul tot avea
Cindva pe mama sa
Dar din cauza cuiva
A murit si ea asa…..
Vise/vs/Realitate
Vis de vis se loveste
Realitatea dispare
Vreau din nou acolo
Unde soarele apare
Reflux de sentimente
Ineaca fiinta mea
Vreau sa-mi fii aproape acel CINEVA
Lacrimi cazatoare
Ca o ploaie ma lovesc
Sangele imi curge
Sub suferinta ma topesc…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu