14 ianuarie, 2011

Notte Vera



Le parole mi sono amiche, la musica in ogni posto
La verità si nasconde agli occhi ma io la riconosco
Ho guardato il cielo per anni e ho capito che ciò che sta sotto
E’ chiamata la terra dei drammi, è chiamato il mondo distrutto.
Ho guardato negli occhi una donna, e mi ha fatto sentire più forte
Ho chiesto perdono per l’uomo che sono ed è scesa l’ispirazione più volte
Più volte le onde più alte che tu abbia mai visto
Il vento che taglia la faccia, la voce che grida io esisto.


(Cuvintele sunt prietenii mei, muzica din fiecare loc Adevărul se ascunde în ochi, dar Recunosc că am privit cerul de ani şi am realizat că ceea ce se află sub ape, ţara drama, se numeşte lume distrusă. M-am uitat in ochii unei femeie, şi ma făcut să mă simt mai puternic decât am cerut iertare pentru omul care este de inspiraţie şi a căzut de mai multe ori de mai multe ori cea mai mare valuri care le-aţi văzut vreodată vantul care taie fata, voce plâns I există.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu