02 ianuarie, 2011

Nane -Ai un om



R: Tu cauti consolare, plangi ca nu`i usor
Dar consolarea n`o sa gasesti la mine`n dormitor
Nu`s psiholog, eu nu`s obligat sa te ascult
Nu ma platesti esti aici doar sa te f*t
Nu suntem prieteni, tu ai un om acasa
Care te tine doar pentru cat esti de frumoasa
El te`nseala, tu zici ca te`ai saturat
Ai un om acasa, ce cauti cu altu`n pat

I: Nu zic sa`ti parasesti omu`, ca nici el nu te`ar parasi
Dar stai prea mult dupa el si ar trebui sa sti
Ca si el se vedecu altele atunci cand nu esti scoasa
Tu stai singura acasa si`l astepti ca o proasta
Nu merita
Si sti si tu ca o gandesti
Dar pur si simplu n`ai curajul sa il parasesti
Il respecti prea mult dar gandeste`te mai bine
N`ai avut niciodata timp pt tine
Fericirea ta a devenit un simplu mit
Acum zambesti doar cand certurile au sfarsit
Fii sincera, nu vrei sa`l lasi, vrei alceva
Esti satula de el acum vrei p**a altcuiva
N`o sa te numesc c*rva, ca nici pe el nu`l numesc
Ca tot la el te duci dupa ce altii te multumesc
Ai fi oproasta daca ti`ai parasi barbatul
Doar pt faptul ca te fute mai bine altul

R:

II: Ti`o fi greu si tie, oare ce`ti lipseste?
Ar trebui sa te doara`n c*r ca nu te iubeste
Esti o proasta la ce`ti mai trebuie afectiune
Cand aia ??? si mananci mancaruri bune
Dintr`o prapadita, te`a facut regina
Dintr`o garsoniera te`a mutat direct in vila
Fii atenta, ar trebui sa fi constienta
Niciun make`up artist n`arece ai tu in toaleta
Iti lipseste ceva?
Nu
Atunci de ce`l condamni
Habar n`ai prin cate trece ca sa ai tu bani
Am impresia ca de prea mult bine
Tu te f*ti si cu el si cu ala si cu mine
In fine, nu o sa ma bag intre tine si el
Dar apreciaza`l ca`ti umple cardurile din portofel
Nu`ti pierde capul, nu cumva sa te`ndragosteti
Deja ai unul acas` pe care trebuie sa`l iubesti

R:

III:Sa stii ca`ti bati joc de tine singura, pacat
De la o conversatie ai ajuns la actiune in pat
Te urasc candma gandesc dac`as fi ca ala eu
Sa fi femeia mea si s`alerg dupa bani in greu
Oare pe mine m`ar insela, cu siguranta
N`are nevoie de motive, zdreanta`i zdreanta
Zice ca`l iubeste da` se poarta de parca nu`i pasa
Pe tarfa n`ai cum s`o faci femeie de casa
Si nici n`ajunge,da. eu`s aici cu treaba mea
Nu vreau s`oa despart de ala ca sta bine asa
Dar cum sa scap de ea, chiar a devenit o tampita
Vine la mine cu texte de genu` "sunt indragostita"
Trebuia sa nu ma`ncurc, nu asa ne`am inteles
Acum dai stres, vrei sa ma vezi mai des
Ti`am zis k asa va fi, da` tu neah
Mortii tai de zdreantsa nu ma maï suna

R:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu