02 ianuarie, 2011

Emmy - Vocea mea


Te`ai simtit vreodata singur si neputincios
Ai simtit vreodata..ura cu adevarat?
Ai simtit vreodataa...?

Ai simtit vreodata cum e sa cazi in gol?
Pe drumul care l`am parcurs mi s`a parut usor
Simte mi ura eu n as mai vrea sa simt nimic
Ce am de spus de aici incolo n am cum sa explic
privesc in jur si incep sa aud cum tipa lumea
si l vad plangand pe cel care adesea glumea
spunea povesti
ma intreaba de ce nu vorbesti
ridica te in picioare spune mi ce gandesti
ce vise ai raspunde mi de ce faci ce faci
de ce ma privesti de ce mi zambesti si de ce taci
ma vad ca alerg mereu pe acelasi drum ce ai vrea sa spun
cum e sa ai tot ce ti doresti
si bum
sa se transforme in scrum
cum e sa plangi sa nu stii unde vrei sa ajungi
cum e sa vrei ceva si atat de tare n pumn sa strangi
cum e sa scrii o piesa si sa vrei mai mult
cum e sa auzi din spate "canta oricum nu te ascult"
cum e sa alegi desi n ai vrut sa alegi nimic
cum e sa vrei sa ti traiesti viata makr un pic
ma intreb de ce si ink nu gasesc raspuns
cand stiu ca pot sa schimb ceva de ce sa stau ascuns

nu inteleg ce vreti de la mine acum stiu bine
mult prea mult voci aud si as vrea sa se termine
nu inteleg doar o voce mi spune "vei regreta"
si ma infioara faptu k e vocea mea..

se strang pereti in jurul meu..e atat de greu
ma simt asa ciudat de parca n as fi eu
singur in casa ma asez la masa..mai bine lasa
si aud aceeasi voce "chiar crezi ca le pasa?"
cum e cand intri in casa si nu stii ce sa faci
ce simti cand vrei sa zici ceva si toti sa ti zica sa taci
ce simti knd toate ti cad in cap dar tre sa apari zambind
ce simti cand moare ink un om si stelele se aprind
ce simti knd faci o promisiune si cand nu o respecti
ce simti knd stii k toata lumea fura dar se cred corecti
ce simti cand stii ca tot ce faci taci gata termina eu n am nici o vina
ce simti ce simti cand minti spune mi ce simti
raspunde la intrebare nu strande din dinti
ce simti cand cel mai bun prieten moare
acum du te si spune cat de tare doare
cum poti sa dormi noaptea tu nu stii ce vorbesti
cum e sa adormi plangand sa vrei sa nu te mai trezesti
vrei sa ma opresti
de ce eu ma hranesc tot cu durere
ce nu o sa te omoare o sa ti dea putere..

nu inteleg ce vreti de la mine
acum stiu bine
mult prea mult voci aud si as vrea sa se termine
nu inteleg doar o voce mi spune "vei regreta"
si ma infioara faptu k e vocea mea...

nu inteleg ce vreti de la mine
acum stiu bine
mult prea mult voci aud si as vrea sa se termine
nu inteleg doar o voce mi spune "vei regreta"
si ma infïoara faptu k e vocea mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu