03 ianuarie, 2011


CE-I de frumos cind te imbratisezi cu cineva..
nustiu cum voi dar eu ador faza asta a prietenii..
cind simti trupul persoane alaturate linga tine.simti protectie..
ador cind stau alaturi de El. si se joaca in parul meu. stau alturi ii simpt respiratiea.
vorbind ii simt buzele.imi contureaza cu proprie maina buzele ,nasul,ochii.etc...ador acele momente.
cind dorm cu un sarut usor pe frunte. adormind tinindul de maina. el soptind vorbe dulci crezind ca nu le aud..Chestiea e ca il aud si imi place sa aud , e ceva ce il faca slab in fata mea.findca cind deschind ochii devine iar un pic indiferent si mai dur. ce frumos..
As vrea sa adorm mereu asa de e greu de indeplinit..
dar in fine pina cind traesc cu amintirea acelei clepe care am adormit linga el.. frumos...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu